Druga aktivnost učenja, podučavanja i osposobljavanja projekta RAPIDE, Let’s innovate assessment, održana u Delftu i online

RAPIDE LTT2 Activity in Delft
Konzorcij projekta RAPIDE uspješno je završio partnerski sastanak i drugu aktivnost učenja, podučavanja i osposobljavanja naziva “Let's innovate assessment”.

Tijekom tri dana ove aktivnosti partneri su raspravljali o pregledu literature i primjerima najbolje prakse ocjenjivanja u online okruženju te vršnjačkom vrednovanju. Posljednjeg dana aktivnosti partneri su radili na zajedničkom promišljanju i analizi slučajeva i odnosa prema projektnoj platformi. Prikupljeni su parametri i važne varijable za dizajn i evaluaciju ocjenjivanja u online okruženju te vršnjačkom vrednovanju koji će se koristiti za daljnji rad na projektu. U sljedećem razdoblju projektni partneri će nastaviti raditi na projektnom rezultatu IO2: Toolkit for assessment of students in FC and WBL, kao i na IO3: Dashboard model that supports inclusive FC and WBL. Sljedeći sastanak trebao bi se održati u travnju 2022. na Sveučilištu Goethe.

123456