U preporukama se ističe kako nacionalni centralizirani obrazovni sustav nije dovoljno fleksibilan i učinkovit. Ukazano je i na nedostatak kvalitetnog organizacijskog procesa koji bi jasno identificirao sve korake i postupke potrebne za brzo i učinkovito rješavanje pojedinačnih slučajeva, nedostatak kvalitetnih, dostupnih, sustavnih i besplatnih tečajeva za dodatno obrazovanje svih uključenih dionika (prvenstveno roditelja/skrbnika, ali i učitelja/stručnjaka u odgojno-obrazovnim ustanovama) te nedostatak školskih savjetnika na svim razinama odgojno-obrazovnog procesa (psiholozi, pedagozi, socijalni radnici, terapeuti, edukacijski rehabilitatori) na način da redovito odlaze u obrazovne ustanove i pružaju im podršku. Prisutan je također i nedostatak stalnih financijskih izvora koji će osigurati održivost provedenih aktivnosti, kao i nedostatak suradnje s tvrtkama koje bi mogle zaposliti (prema svojim mogućnostima) djecu s posebnim potrebama i omogućiti im određene aktivnosti nakon završetka školovanja.
Naznačeno je i kako je financijska potpora obiteljima u riziku od siromaštva nedovoljna, posebice obiteljima koje imaju nesređene obiteljske odnose i imaju djecu s posebnim potrebama te kako je sustav izvaninstitucionalne pomoći, putem specijaliziranih nevladinih organizacija (NVO), kompliciran za održavanje, često bez dovoljne financijske potpore, te nije "pružena ruka" specijaliziranim institucijama.
Ukazano je i na važnost podrške roditelja kroz edukativne sadržaje i primjere dobre prakse u boljoj organizaciji kvalitetnog druženja s djecom izvan školskih aktivnosti, kao i na nedovoljno prepoznato rješavanje problema vršnjačkog nasilja u društvu.
Dodatne informacije o projektu dostupne su na sljedećim poveznicama: STAIRS, VARAŽDINSKA ŽUPANIJA, YOUTUBE.