Održavanje partnerskog sastanka i početak aktivnosti učenja, podučavanja i osposobljavanja na projektu RAPIDE

Rapide meeting
U ponedjeljak, 6. rujna 2021. na Fakultetu organizacije i informatike (FOI) održan je partnerski sastanak međunarodnog projekta RAPIDE – Relevant assessment and pedagogies for inclusive digital education, koji koordinira FOI u suradnji sa pet europskih partnera, od kojih su dva hrvatska sveučilišta.

Voditeljica projekta je prof. dr. sc. Blaženka Divjak. Projekt trajanja 24 mjeseca započeo je u ožujku 2021., a financiran je u okviru Erasmus+ programa Europske komisije u ukupnom iznosu od 219.085,00 eura.

Cilj ovog iznimno važnog strateškog projekta je sudjelovanje u stvaranju, implementaciji i razmjeni inovativnih pedagogija i usklađene procjene u digitalnom okruženju, kako bi se uspješno nosila s krizama izazvanim COVID-19 i sličnim, te podržala značajnu digitalnu transformaciju visokih učilišta.

Uz Fakultet organizacije i informatike kao koordinatora, na projektu kao partneri sudjeluju vodeća europska sveučilišta u području informatike i srodnih znanosti te edukacijskih znanosti: The Open University iz Ujedinjenog Kraljevstva, Delft University of Technology iz Nizozemske, Goethe University iz Njemačke, Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu te Sveučilište u Rijeci iz Hrvatske.

Tijekom projekta partneri rade na 4 velika rezultata, od kojih će prva dva biti završena do kraja godine. Prvi rezultat su otvoreni obrazovni resursi i e-tečaj za obrnutu učionicu (eng. FC – flipped classroom) i učenje zasnovano na radu (eng. WBL - work based learning). 

Partnerski sastanak održan je u hibridnoj varijanti. U prvom dijelu sastanka partneri su prošli kroz planirane aktivnosti i rezultate te razgovarali o terminima i načinu održavanju sljedećih projektnih sastanaka.

Nakon partnerskog sastanka održan je prvi od tri planirana dana aktivnosti učenja, podučavanja i osposobljavanja. Prvi dan partneri su se upoznali kroz interaktivne radionice s konceptom aktivnosti, obrnutom učionicom i radom baziranim na učenju. Ostale dane partneri će kroz studije slučajeva i grupni rad kritički promisliti i diskutirati o zaključcima, prilagodbi na lokalnu praksu i preporukama za poboljšanje. Rezultati će biti prezentirani i diseminirani te će se dalje iskoristiti i diseminirati na institucionalnim radionicama.

 

123456