Održani su virtualni konzorcijski sastanak i istraživačka radionica u okviru projekta HELA

HELA work meeting
U četvrtak i petak, 21.-22. listopada 2021., održani su virtualni konzorcijski sastanak i istraživačka radionica u okviru projekta „HELA – Podizanje zrelosti visokih učilišta za implementaciju analitika učenja“, koji koordinira FOI u suradnji s četiri vanjska suradnika.

Konzorcijski sastanak i istraživačka radionica održani su u virtualnom formatu putem Zoom platforme.

U četvrtak, 21. listopada, voditeljica projekta, prof. dr. sc. Nina Begičević Ređep, sudionicima konzorcijskog sastanka predstavila je provedene projektne aktivnosti i ostvarene rezultate u sedam mjeseci provođenja projekta. Suvoditeljica projekta, prof. dr. sc. Diana Šimić, uslijedila je izlaganjem na temu "Teorijski i konceptualni okvir analitika učenja", kroz koju je pojasnila motivaciju i teorijsku pozadinu projekta HELA te povezanost istraživačkih aktivnosti koje se provode u okviru projekta s njegovom svrhom i rezultatima.

U petak, 22. listopada, članovi projektnog tima FOI-ja predstavili su rezultate istraživanja postignute u okviru projekta, kroz prezentacije koje su bile raspoređene u tri modula:

1. Konceptualni okvir analitika učenja:

Konceptualna mapa istraživanja analitika učenja, prof. dr. sc. Diana Šimić

Zajednice prakse u području analitika učenja i rudarenja podataka, Sabina Rako, mr. sc.

Etička pitanja i pitanja privatnosti u području analitika učenja, Barbara Šlibar, mag. inf

2. Strateško planiranje i donošenje odluka vezanih uz provedbu analitika učenja:

Strateško planiranje i donošenje odluka u institucijama visokog obrazovanja – stilovi odlučivanja, prof. dr. sc. Nina Begičević Ređep, Barbara Šlibar, mag. inf

Prednosti, izazovi i politike vezane uz implementciju analitika učenja, prof. dr. sc.  Marina Klačmer Čalopa

3. Slučajevi korištenja analitika učenja:

Uvod, prof. dr. sc. Nina Begičević Ređep, prof. dr. sc. Diana Šimić

Studentski zadaci, Jelena Gusić Munđar, mag. math.

Vojni i drugi studiji, doc. dr. sc. Nikola Kadoić

Uslijedila je istraživačka radionica prof. dr. sc. Barta Rientiesa sa sveučilišta Open University, London, pod nazivom "Primjena analitika učenja u praksi" kroz koju su se sudionici na interaktivan način upoznali s konceptom analitika učenja. Događaj je završio grupnom diskusijom o provedenim radionicama i planiranjem nadolazećih istraživačkih aktivnosti do kraja prve godine projekta.

Više informacija o ciljevima i očekivanim rezultatima dostupno je na mrežnim stranicama projekta.