Poziv nastavnicima na istraživanje u okviru projekta EDUBOTS

woman filling in questionnaire
Pozivamo sve zainteresirane nastavnice i nastavnike u visokom obrazovanju da se uključe u istraživanje o chatbotovima u okviru projekta EDUBOTS.

Erasmus+ projekt Best practices of pedagogical chatbots in higher education - EDUBOTS, koji je okupio tim visokoškolskih stručnjaka koji zajedno rade na istraživanju trenutne i buduće uloge razgovornih agenata (chatbotova) u visokom obrazovanju, ulazi u svoju završnu fazu. Kako bi se dobila sveobuhvatna slika, u istraživanje je potebno uključiti i studente i nastavnike te stoga ovim putem pozivamo sve zainteresirane nastavnice i nastavnike u visokom obrazovanju da se uključe u istraživanje i projektne aktivnosti.


Anketno istraživanje

Svi zainteresirani nastavnici mogu iznijeti svoje mišljenje o primjeni chatbotova u visokom obrazovanju putem anketnog upitnika do 10.10.2021. na sljedećoj poveznici:  https://forms.gle/mHgEVXmXLFuKQe888

Upitnik je na engleskom jeziku te je za njegovo ispunjavanje potrebno izdvojiti oko 5 minuta. 

Kolaborativno učenje o chatbotovima

U okviru projekta izrađen je cMOOC o chatbotovima u obrazovanju koji možete pronaći na platformi za kolaborativno učenje Eduflow.

Projektnoj zajednici na Eduflowu možete se priključiti putem sljedeće poveznice: https://app.eduflow.com/join/FJXN2X

Izradite Eduflow račun i povežite se s članovima zajednice, učite, razvijajte nove digitalne vještine te svojim doprinosom širite korpus znanja o chatbotovima.

Primjena chatbotova u nastavi

Na kraju, zainteresirani nastavnici mogu pilotirati dva chatbota, BO-a i Huberta, u okviru svoje nastave u zimskom semestru akademske godine 2021./2022. Dosad provedena pilot istraživanja pokazala su pozitivna iskustva i nastavnika i studenata.

Za sve dodatne informacije o mogućnostima korištenja navedenih chatbotova u nastavi možete kontaktirati voditeljicu projekta na FOI-ju izv.prof.dr.sc. Dijanu Plantak Vukovac na e-mail adresu: dijana.plantak@unizg.foi.hr.

Više informacija o projektu možete pronaći na službenim stranicama projekta