Istraživačka skupina s FOI-ja se redovito sastaje na virtualnim sastancima i koordinira aktivnosti projekta uz značajan doprinos vanjskih suradnika s uvaženih europskih institucija: Goethe (Njemačka), Ku Leuven (Belgija), The Open University (Ujedinjeno Kraljevstvo) i Sveučilišni računarski centar Sveučilišta u Zagrebu (Hrvatska).
Podsjećamo da je u prvih 12 mjeseci provedbe projekta objavljeno 6 konferencijskih radova predstavljenih na konferencijama MIPRO, ICERI i CECIIS, a prihvaćen je i rad za objavu u časopisu JIOS. Sažeci objavljenih radova dostupni su na službenoj stranici projekta pod kategorijom „RADOVI NA PROJEKTU“.
Navedeni rezultati ključni su za postizanje ciljeva: 1. Identificirati slučajeve korištenja i nedostatke u korištenju analitika učenja u hibridnom okruženju na razini institucijskih strategija, studijskih programa, predmeta i predavanja i 2. Identificirati resurse potrebne za implementaciju analitika učenja u hibridnom okruženju na razini institucijskih strategija, studijskih programa i predmeta.
Kako biste saznali više o svrsi, aktivnostima i rezultatima projekta, pozivamo Vas da pogledate HELA projektnu knjižicu, koja je objavljena u okviru prvog projektnog razdoblja.
Bitno je spomenuti da dio istraživačke skupine već intenzivno radi i na planiranju provedbe aktivnosti vezanih uz drugo projektno razdoblje koje počinje u ožujku ove godine, a traje 18 mjeseci (03/22-08/23). Više informacija donosimo uskoro!