Projekt IC4HEDS - Male tajne velikih stručnjaka - radionica o internet marketingu za studentice FOI-ja

Radionica Internet marketing – jačanje kompetencija radi lakšeg zapošljavanja prva je u nizu radionica koje TICM (vodeći parnter na projektu IC4HEDS) planira organizirati u sklopu projekta Intensive Courses for Higher Education Students (IC4HEDS). Cilj ovih radionica je omogućiti studentima priliku da steknu znanja i usvoje vještine koje će im pomoći da se na tržištu rada izdvoje iz mase i lakše pronađu željeni posao. Na osmišljavanje i organiziranje ovakvih radionica partneri su bili potaknuti trenutnim nesrazmjerom između znanja i vještina koji se traže od kandidata na tržištu rada i onih koje studenti dobivaju tijekom školovanja. Projekt IC4HEDS usmjeren je konkretno na znanja vezana uz industriju 4.0 i digitalnu transformaciju, a konkretno ovaj set radionica obuhvaća teme vezane uz poduzetništvo, poslovanje i nove trendove na tržištu kojima studenti mogu usvojiti aktualna znanja.

Martina Zadravec, stručnjakinja za područje prodaje i akviziciju novih klijenata u poduzeću KG Media, je sa studenticama Fakulteta organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu (FOI)  nesebično podijelila svoje znanje, uključujući one male tajne i trikove koji se mogu naučiti samo dugogodišnjim iskustvom. Na radionici u trajanju 4 sata studentice su imale priliku naučiti što je internet marketing, pojmove koji su usko vezani uz internet marketing i moraju ih znati svi koji se žele biti uspješni u ovom području.

Nakon uvodnog dijela krenuo je konkretni dio radionice. Sudionice su, između ostalog, saznale kako definirati ciljnu skupinu i koliko je važno to napraviti kvalitetno. Kvaliteta se spominjala često kao imperativ, na primjer, kvalitetnom web stranicom s kvalitetnim sadržajem velik dio posla je obavljen i kupci će se rado vraćati na takvu stranicu. Kako bi privukli kupce da uopće posjete web stranicu potrebno je kreirati kvalitetne oglase i promotivni sadržaj koji, što je neke pomalo iznenadilo, imaju prednost pred više plaćenim, a manje kvalitetnim oglasima.  Kod privlačenja kupaca važno je znati da je znati da oglašivači imaju njihovu pažnju vrlo kratko vrijeme, a vrlo kratko je i strpljenje prilikom korištenja web stranica pa se poduzeća moraju pobrinuti da im web stranica bude funkcionalna i brzo odgovara na zahtjeve posjetitelja. Društvene mreže su vrlo korisne u oglašavanju, ali i za njihovo korištenje potrebno ja imati znanje, studentice su saznale osnove oglašavanja na društvenim mrežama i hrpu korisnih savjeta koji će im u tome pomoći. Kraj radionice bio je rezerviran za upoznavanje s Facebook Business Manager-om i u tom dijelu je predavačica kroz konkretan primjer pokazala sudionicama kako kreirati i upravljati ovim korisnim alatom, a isto je tako predstavljen i Google Manager.

Radionica je bila vrlo uspješna, tome je pridonijela iskusna predavačica sa zavidnim znanje u području Internet marketinga, ali i vrlo aktivne studentice koje su u tijekom cijele radionice postavljale zanimljiva i konstruktivna pitanja. Radionica je bila prepuna primjera, na neke smo čak i pustili suzu i mislim da je uspješno preneseno koliko moćno oglašavanje može biti ako je napravljeno kvalitetno i ako se pritom koristi znanje. Zato ne iznenađuje što su studentice iskazale interes za još radionica slične vrste, a dobra vijest je da ih imamo još u planu.

Projekt IC4HEDS - Intensive Courses for Higher Education Students zajedno provode Fakultet organizacije i informatike te Tehnološko inovacijski centar Međimurje kao hrvtaski partneri te kao mađarski partneri u projektu sudjeluju University of Pannonia te Nagykanizsa business incubator. Projekt je sufinanciran sredstvima programom prekogranične suradnje Interreg V-A Mađarska Hrvatska.

1