Četverogodišnji istraživački projekt IP-2020-02-5071 HELA, koji je započeo 01. ožujka, 2021. godine, financira Hrvatska zaklada za znanost u iznosu € 103.023,00. Temeljna svrha projekta je doprinijeti boljem razumijevanju i optimizaciji procesa učenja i poučavanja podržanog analitikama učenja kroz unapređenje zrelosti visokih učilišta u primjeni analitika učenja. U okviru projekta razvit će se okvir zrelosti za implementaciju analitika učenja u hibridnom okruženju učenja.
Uz FOI kao koordinatora, projektu značajan doprinos daju suradnici s vodećih europskih sveučilišta u području informatike, edukacijskih i srodnih znanosti: prof. dr. sc. Hendrik Drachsler, Goethe University, Njemačka, prof. dr. sc. Bart Rienties, Open University, Ujedinjeno Kraljevstvo, prof. dr. sc. Wim Van Petegem, Ku Leuven, Belgija i doc. dr. sc. Sandra Kučina Softić, Sveučilišni računarski centar, Sveučilište u Zagrebu (SRCE).
Na prvi dan događaja, eksperti su zajedno s članovima istraživačkog tima projekta HELA, održali radni sastanak, kojeg je vodila prof. dr. sc. Nina Begičević Ređep. Kroz radni sastanak su prezentirani svi rezultati koji su do sada ostvareni u okviru drugog projektnog razdoblja, koje traje do kolovoza 2023. godine. Istraživački tim s FOI-ja je u suradnji s vanjskim stručnjacima u posljednjih godinu dana objavio niz publikacija na međunarodnim znanstvenim konferencijama kao i časopisima.
U okviru fokus grupe koje je održana prvi dan događanja, identificirane su kategorije i procesna područja Okvira zrelosti za implementaciju analitika učenja u hibridnom okruženju učenja, a drugi dan se primjenom poznate metode za višekriterijsko odlučivanje – Analitički hijerarhijski proces (AHP) odredila važnost identificiranih područja za zrelost visokoškolskih institucija za implementaciju analitika učenja u hibridnom okruženju učenja.
Više informacija o ciljevima, aktivnostima i rezultatima projekta HELA, možete pročitati na službenim mrežnim stranicama projekta.
U nastavku možete pogledati slike s dvodnevnog događaja.