HELA poster na konferenciji Srce DEI 2023

HELA poster DEI 2023
Voditeljica projekta HELA, prof. dr. sc. Nina Begičević Ređep, je u srijedu, 29. ožujka 2023., u okviru ovogodišnje konferencije Dani e-infrastrukture, Sveučilišnog računarskog centra, Sveučilišta u Zagrebu (Srce DEI 2023), prezentirala poster s rezultatima ostvarenim u prve dvije godine provedbe istraživačkog projekta IP-2020-02-5071 „HELA – Podizanje zrelosti visokih učilišta za implementaciju analitika učenja“.

Konferencija Srce DEI 2023 održana je od 28. do 30. ožujka 2023. godine u prostorima Mozaik Event Centra i Sveučilišnog računskog centra. Konferencija je ovog puta organizirana i kao završna konferencija projekta Hrvatski znanstveni i obrazovni oblak, koja obuhvaća puštanje u rad nacionalne e-infrastrukture HR-ZOO i predstavljanjem najjačeg superračunala u Hrvatskoj.

Voditeljica projekta HELA, prof. dr. sc. Nina Begičević Ređep, je unutar sekcije posvećenoj izlaganju poster-prezentacija, okupljenim sudionicima predstavila poster koji prikazuje rezultate istraživanja projekta ostvarene u prve dvije godine njegove provedbe. Poster obuhvaća identificirane teme u radovima o podršci analitika učenja samo-reguliranom učenju, zajednice praktičara u analitikama učenja, umnu mapu strukture metapodataka slučajeva primjene analitika učenja i etičke aspekte analitika učenja. Poster su pripremile su-voditeljica projekta HELA, prof. dr. sc. Diana Šimić i članica projektnog tima Petra Vondra.

Četverogodišnji istraživački projekt IP-2020-02-5071 HELA, koji je započeo 01. ožujka, 2021. godine, financira Hrvatska zaklada za znanost u iznosu € 103.023,00. Temeljna svrha projekta je doprinijeti boljem razumijevanju i optimizaciji procesa učenja i poučavanja podržanog analitikama učenja kroz unapređenje zrelosti visokih učilišta u primjeni analitika učenja. U okviru projekta razvit će se okvir zrelosti za implementaciju analitika učenja u hibridnom okruženju učenja.

Više informacija o ciljevima, aktivnostima i rezultatima projekta HELA, možete pročitati na službenim mrežnim stranicama projekta.

1245