Cilj projekta je poticanje razvoja digitalnih i informatičkih vještina kod djece i mladih kroz praktične i kreativne aktivnosti.
Tijekom lipnja održane su sljedeće radionice:
Programiranje uz igru – djeca kroz igru uče osnove programiranja i logičkog razmišljanja.
Razmišljaj računalno 1 i Razmišljaj računalno 2 – radionice koje potiču algoritamsko i kritičko razmišljanje.
3D čarolija – kreativna radionica u kojoj sudionici istražuju svijet 3D modeliranja i digitalne kreativnosti.
Tijekom srpnja održane su sljedeće radionice:
Računalo na dlanu – radionica u kojoj sudionici istražuju osnove računalstva i tehnologije kroz praktične primjere i interaktivne zadatke.
MATKAonica plus – kreativna i edukativna radionica koja potiče razvoj logičkog razmišljanja, matematičkih vještina i digitalne pismenosti.
Radionice su osmišljene kako bi sudionicima pružile praktična znanja, potaknule inovativnost i razvijale digitalne kompetencije kroz interaktivni i zabavan pristup učenju.
Projekt ITEO 2.0 je sufinanciran iz Europskog socijalnog fonda plus.