Sudjelujuće institucije bile su Sveučilište u Zagrebu – Fakultet organizacije i informatike (FOI), Varaždin, Hrvatska; Sveučilište u Mariboru – Fakultet organizacijskih znanosti (FOV), Kranj, Slovenija; Sveučilište u Žilini – Fakultet za menadžment i informatiku (FRI), Žilina, Slovačka; Sveučilište u Beogradu – Fakultet organizacionih nauka (FON), Beograd, Srbija; te ESIEA Graduate School of Engineering, Pariz, Francuska.

Tijekom intenzivne trodnevne radionice nastavnici su radili na kvaliteti dizajna učenja kolegija i načelima usporedbe kako bi omogućili lakše priznavanje kolegija u studentskoj mobilnosti. Prema srednjoročnoj evaluaciji Erasmus+ programa 2014.–2020., 34 % studenata suočilo se s problemima vezanima uz kolegije i druge akademske aspekte mobilnosti, a prema izvješću Erasmus Student Networka o provedbi programa Erasmus+ 2021.–2027., priznavanje ECTS bodova percipirano je kao prepreka za sudjelovanje u mobilnosti kod 30 % nestudenata u mobilnosti.
Stoga je cilj ove radionice bio osposobiti nastavnike za kvalitetan dizajn učenja (LD) i usporedbu kolegija. Prvi dio radionice uključivao je prezentaciju i analizu ručne usporedbe kolegija temeljem osnovnih opisa, koju su vodili prof. Peter Marton i prof. Katarina Pažur Aničić, pri čemu je uspoređeno više od 80 kolegija iz pet partnerskih institucija. Nadalje, uz vodstvo prof. Blaženke Divjak, nastavnici su izrađivali dizajn učenja za svoje kolegije kroz aktivno sudjelovanje u MOOC-u Learning Design in the AI-era te korištenjem alata Balanced Design Planning (BDP), nastalog iz prethodnih Erasmus+ projekata (Rapide i iLED). Drugi dio radionice nastavio se aktivnostima posvećenima aspektima kvalitete dizajna učenja. Sudionici su najprije sudjelovali u raspravi o kriterijima kvalitete dizajna učenja, nakon čega su radili u paralelnim fokusnim skupinama obrađujući tri ključne teme: a priori i a posteriori evaluaciju kvalitete dizajna učenja, kriterije usporedbe kolegija te funkcionalnosti BDP alata za podršku usporedbi kolegija u studentskoj mobilnosti.
Rezultati radionice služe kao temelj za daljnje projektne aktivnosti — uspostavu načela usporedbe kolegija i kriterija kvalitete dizajna učenja, nakon čega slijedi nadogradnja LD alata radi podrške procesima vezanima uz usporedbu kolegija u studentskoj mobilnosti.

Uz radionicu, održan je i sastanak Upravnog odbora projekta.
